Η apple της μετα Jobs εποχης

Απ'τη μέρα που ο Steve Jobs αποχώρησε από το τιμόνι της apple πολλά αλάλαξαν τι και αν ο διάδοχος του (Tim Cook) δεν έκανε μεγάλες αλλαγές Το κενό που άφησε πίσω του ο χαρισματικός Jobs δεν μπορεί να καλυφθεί
Τι άλλαξε στην apple
1oν Ο τρόπος που η apple βλέπει τον ανταγωνισμό οι συνεχείς δικαστικές διαμάχες με εταιρίες όπως η samsung και η microsoft βλάπτουν το καλό όνομα της εταιρίας
2ον Η έλλειψη ιδεών καθώς μετά το ipad δεν έχουμε δει κάποιο καινούριο προϊόν με μεγάλη εμπορική επιτυχία. Το μοναδικό νέο προϊόν που επιχείρησε να λανσάρει η apple στην αγορά είναι το apple tv χωρίς όμως να εντυπωσιάσει κανέναν και χωρίς την εμπορική επιτυχία αλλων προϊόντων.Μπορούμε να πούμε πως η apple προτιμά να "αναβαθμίζει" τα ήδη υπάρχοντα προϊόντα παρά να κυκλοφορεί νέα
  3ον Νέος τρόπος προώθησης Κάτι που σιγά-σιγά προσπαθεί να κάνει η apple είναι να αλλάξει τον τρόπο που διαφημίζει τα προϊόντα της δείχνοντας στις διαφημίσεις της διάσημους να κάνουν τη ζωή τους ευκολότερη μέσο της τεχνολογίας.Αυτές οι "άστοχες" διαφημίσεις δεν είχαν χώρο στην εταιρία όταν διοικούσε ο jobs

Συμπέρασμα
Η apple πρέπει να παρουσιάσει κάτι διαφορετικό αν δεν θέλει να έχει την τύχη της nokia.


Διαφήμιση της apple το 2006 όπου διαφημίζετε το ipod nano με ενδιαφέρουσα μουσική και γρήγορο μοντάζ η διαφήμιση σε ωθεί να την παρακολουθήσεις

Διαφήμιση της "νεας" apple στην οποία πρωταγωνιστής αντί για το προϊόν που διαφημίζετε (iphone) είναι αυτός που το διαφημίζει (martin scorsese) επίσης το διαφημιστικό δεν έχει και το το καλύτερο μοντάζ με αποτέλεσμα να βγάζει νευρικότητα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αφήστε τα σχόλια σας
Παρακαλώ σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι με greeklish.