Πολλοί χρήστες υποστηρίζουν πως η εμφάνιση διαφημίσεων σε μια προσωπική και ιδιαίτερα χρήση οθόνη, όπως είναι η οθόνη κλειδώματος, είναι ανάρμοστη και προσβλητική. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι διαφημίσεις δεν περιλαμβάνουν μόνο προϊόντα της εταιρείας, αλλά και τρίτων, γεγονός που καθιστά την παρέμβαση στην εμπειρία χρήσης ιδιαίτερα ενοχλητική. Το μοναδικό στοιχείο της Nothing, που κυρίως την ξεχώριζε στην αγορά, φαίνεται να χάνει την αίγλη της εν μέσω αυτής της αλλαγής στην πολιτική της.
Επιπλέον, παρά την προσπάθεια της εταιρείας να δικαιολογήσει αυτή την απόφαση ως μέρος της στρατηγικής της για έσοδα, οι χρήστες αναρωτιούνται αν ισχύει το "less is more" ή αν απλώς πρόκειται για μια λανθασμένη κίνηση σε μια στιγμή που η εμπειρία του τελικού χρήστη θα έπρεπε να βρίσκεται στο επίκεντρο. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι συσκευές της Nothing έχουν υιοθετήσει μια φουτουριστική προσέγγιση στον σχεδιασμό και την τεχνολογία, και η νέα αυτή επικοινωνιακή στρατηγική φαίνεται να φέρνει μια αντίφαση στην εικόνα της.
Η αντίθεση ανάμεσα στη φιλοσοφία της εταιρείας και τις τελευταίες της αποφάσεις ανοίγει την πόρτα για σημαντικές συζητήσεις στην κοινότητα των χρηστών. Είναι άραγε αυτή η νέα ανάλυση που προσπαθεί να επιβάλει η Nothing μια σημάδι της στροφής της προς ενορχηστρωμένες σχέσεις διαφήμισης ή απλώς μια κακή στρατηγική επιλογή; Η απάντηση ίσως να βρίσκεται στις αντιδράσεις των χρηστων.


0 Σχόλια
αφήστε τα σχόλια σας
Παρακαλώ σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι με greeklish.